Speed ( mam nadzieje ) ustawi grafik jej obrony. Jak facet wpadnie kilka razy na 100 strzelców, 30 gigantów i 30 żyrków na maxa zrobionych to mu się odechce. Delfina - musisz mur miejski budować cały czas! To daje bonus do obrony.
Andziula ja też mam daleko, ale jeśli nie masz co najmniej takiego wojska jak napisałem wyżej to nawet nie musisz płynąć
Swoją drogą za obronę czyjegoś miasta nieźle się buli No ale cóż, pieniądze nie są najważniejsze
Offline
Pierwsza uwaga apropo uzbrojenia , korzystajcie z Warsztatu aby udoskonalać wojsko i zawsze starajcie się utrzymywać najmocniejsze jednostki , wielu z was ma po kilkaset wojsk i okretów lecz co z tego jak sa to procarze i statki z taranem , przykład:
Bitwa morska w pobliżu IKA (06.11.2008 4:02:08)
Speed z miasta Mocarstwo 4 vs jamo z miasta LILIA
Siła ataku: 2,896 Siła ataku: 356
Siła obrony: 2,088 Siła obrony: 392
Wytrzymałość: 202 Wytrzymałość: 42
Walka zakończona
Zwycięzca: Speed
Wojska pozostałe (-Stracone wojska)
Okręt Parowy z Taranem 17 (-18)
Okręt z Miotaczem ognia 8 (-59)
Okręt Podwodny 1 (-4)
Okręt z Moździerzem 0 (-6)
Speed z Mocarstwo 4 wygrał bitwę morską i blokuje port IKA.
35 moich jednostek przeciwko 78 wroga , mniej niz połowa i proszę jaki efekt.
Kolejna sprawa mury obronne budować conajmniej do 20 lvl.
Zrobiłem mały podział na okręgi który głównie będzie służył mnie , ale napiszę w ramach informacji dla was kto z kim do jakiego okręgu należy:
1-1 : (Speed,amigo,Lipsky,Monaikes,Provokator,Chester24)
1-3 : (yaro80,aduch)
1-5 : (jazon14)
2-2 : (sysyf)
2-3 : (delfina)
2-6 : (marcin 1980,jarooo)
3-2 : (Tomassini,Wąski,ts tosiu)
3-5 : (endeavour)
4-7 : (bartas213)
5-3 : (georgearow)
5-5 : (andziula)
5-6 : (mader26)
6-3 : (georgearow)
6-5 : (jsebik)
6-6 : (mader26)
Członkowie georgearow i mader26 należą do dwóch okręgów z powodu położenia swych miast na wyspach między którymi przebiega granica okręgu.
Oto kolejny przykład liczebności przeciw doświadczeniu:
Rezultat walki Bitwa pod Wysoka Mała (06.11.2008 19:18:48)
Speed z miasta Mocarstwo 4 vs PaTrYkB0095 z miasta Wysoka Mała
Siła ataku: 6,087 Siła ataku: 339
Siła obrony: 4,978 Siła obrony: 335
Wytrzymałość: 434 Wytrzymałość: 190
- Mur miejski: 19%
Walka zakończona
Zwycięzca: Speed
Wojska pozostałe (-Stracone wojska)
Strzelec 23 (-7) Procarz 45 (-283)
Moździerz 2 (-0)
Katapulta 5 (-0)
Gigant na Parę 4 (-2)
Bombardier 5 (-0)
Ostatnio edytowany przez Speed (2008-11-06 21:05:13)
Offline
W sojuszu trzeba sobie pomagać , to jest jasne dlatego te okręgi,aby było wiadomo kto w pierwszej kolejności ma pomagać atakowanemu członkowi. Nie zawsze jest to mozliwe np. obecny przykład jest atakowana andziula i jsebik przez graczy z sojuszów silniejszych od naszego .Położenie jsebik i andziula jest bardzo nie komfortowe dla nich. Obecnie nie ma nikogo kto mógł by pomuc w obronie miasta bo ja np. jak bym wysłał okręty na pomoc to dotarły by dopiero za 2 dni czyli już dawno było by po ptokach. Spisałem kordy atakujących ale nie wiele nam to da bo to są gracze którzy majaą po ponad 300 tyś pkt. więc trzeba się poważnie zastanowić czy z nimi zadzierać , jedyna szansa to dobrze uzbrojone miasto do obrony.
Offline