WŁATCY MÓCH

FORUM SOJUSZU GRY IKARIAM

Ogłoszenie

Próg wstąpienia do Sojuszu Głównego to 300 tyś w generalnej klasyfikacji. W_M Team
Proszę o logowanie się na forum w czasie gry na ikariam - to ułatwi współpracę.

#1 2008-10-13 20:16:01

Tomassini

Administrator

Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2008-10-13
Posty: 387
Punktów :   

Zasady panujące w naszym Sojuszu

Zasady główne:

Art 1

1. Jeżeli ktoś prosi Cię o pomoc nie musisz jej udzielać, ale pamiętaj kiedyś ty możesz jej potrzebować.
2. Jeżeli przyszedłeś do nas by działać na szkodę sojuszu, długo nie pożyjesz.
3. Nie udzielasz się, nie odpowiadasz na wiadomości, to tak jakbyś nie był w sojuszu... a jesteś pod obserwacją.
4. Obowiązkiem jest uczestnictwo w wojnach i atakach na wrogich graczy w ramach możliwości (a to zawsze łatwo sprawdzić czy takową możliwość masz).
5. Nie wolno atakować sprzymierzeńców.
6. Każdy ma prawo do własnej opinii, skargi i zażaleń...ale trzeba to zgłaszać na forum w temacie "Skargi i Zażalenia. Nie wstydź się !
7. Każdy może zaproponować zmianę struktury naszego sojuszu.
8. Atakowanie członków innego Sojuszu bez wiedzy i zgody Rady lub Zarządu jest zabronione!
9. Samowolne opuszczenie sojuszu, bez podania przyczyny i powiadomienia rady sojuszu, będzie oznaczało zdradę, a co za tym idzie, zerwanie wszelkich traktatów kulturowych!


Władza

Art 2

1. Zarząd Sojuszu to przywódca i Główny Sekretarz.
2. Zarząd Sojuszu ma prawo stosować kary wobec członków, tylko i wyłącznie wtedy, gdy posiada minimum jeden, przychylny głos Rady.
3. Zarząd Sojuszu ma prawo usunąć członka, bez głosu Rady.
4. Zarząd Sojuszu ma dbać o przestrzeganie Regulaminu jak i stosować się do niego.
5. Zarząd Sojuszu ma jako jedyny organ, prawo do przyjmowania nowych członków.

Art 3

1. Rada Sojuszu to Generał i Dyplomata.
2. Rada Sojuszu ma prawo stosować kary wobec członków, tylko i wyłącznie wtedy, gdy posiada minimum jeden, przychylny głos Zarządu.
3. Rada Sojuszu ma dbać o przestrzeganie Regulaminu jak i stosować się do niego.

Kompetencje

Art 4

1. Główny Sekretarz Sojuszu, musi powiadamiać niezwłocznie Radę o decyzjach podjętych przez Zarząd.
2. Dyplomata odpowiada za nawiązywanie kontaktów dyplomatycznych, oraz prowadzenie rozmów z innymi Sojuszami.
3. Generał ma prawo zarządzać wojskami każdego członka. Oczywiście jedynie podczas Wojny.
4. Zarówno Dyplomata jak i Generał zobowiązani są, do przedstawiania jako Rada, cotygodniowych relacji wydarzeń  w krótkiej formie pisemnej.
5. Jedynie członek Zarządu lub Rady może wnioskować o wykluczenie gracza, podając oczywiście powód.
6. Zarówno Zarząd jak i Rada, w podejmowaniu kluczowych decyzji dla Sojuszu, muszą przeprowadzać głosowanie. (Zasady jak w Art 3 pkt 2 )

Kary i ostrzeżenia

Art 5

Ostrzeżenie można dostać za:
1. Nie stosowanie się do nakazów Rady i Zarządu
2. Obrażanie graczy ikariam
3. Każde ostrzeżenie to jedna żółta kartka
4. Spamowanie skrzynek w grze. (nadmierne używanie wiadomości do wszystkich)
5. Cztery żółte kartki to jedna czerwona.
6. Kartka czerwona = WYRZUCENIE z Sojuszu


http://www.wowsignature.com/upload/sign-tomassini2.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wonaruto.pun.pl www.narutoforum.pun.pl www.3gie.pun.pl www.narutouzumakiwalka.pun.pl www.nowe.pun.pl